Friday 8 April 2011

Setelah Letih

Mengapa berpaling dari kebenaran,
Kerana ia berat, aku tak mampu
Jalanmu ang lurus itu terlalu menyakitkan
Aku takut aku tak sampai pada apa yang aku tuju
Justeru, aku hanya memberi perhatian
Bukan aku lari, apalagi memusuhi,
Tapi aku cuma tidak menyertai
Sebab aku rasa jalan yang lurus itu beribu
Bukan hanya satu
Asalkan matlamatnya untuk Yang Satu
Maka ia boleh dilalu
Biarkan aku berjalan di negeri ini
Dalam daerah dan wilayah yang berbeza
Biarkanlah..aku juga tahu tegap tujuanku
yang kelak akan ku jawab di hadapan Tuhanku
Doaku untukmu, doamu untukku.

Setelah letih menolak tawaran mereka, tidakkah mereka memahami?

No comments:

Post a Comment

Queen Of Tears

  Selepas Winter Sonata yang saya tonton ketika darjah 6, saya tidak lagi menonton apa apa drama Korea. Di Johor saya selalu pelik tengok ka...