Thursday 29 September 2011

Manis


Jangan engkau tertipu dengan warna
Mungkin warna menyedia seribu duka
Engkau jangan sangka hitam itu dusta
Barangkali hitam ada bahagia
Jangan menilai dengan mata
Hati yang di dada perlu ditanya.

Kerana engkau manis di mataku
Peliharalah iman mu
Kerana di situ aku letak cintaku
Senyumlah untukku
Kerana senyummu berupaya
Menukar neraka menjadi syurga.

*Manis. Tidak tahu siapa manis. Pun, tidak tahu untuk apa aku tulis. Siapa jua yg merasa dirinya manis, silalah perasan ayat2 di atas untuk anda.

ni semua perasan manis.


sweeeet boy..kejap muka macam mama,kejap mkn abah, mama ngn abah muka nak sama kot.
 
mana lagi manis? kelihatan kejam kan.sorang terlebih manis,sorang macam kena cubit.

senyum sufi gaya baru. muka macam hafiy.
 *mungkin merekalah manis di mataku.

No comments:

Post a Comment

Queen Of Tears

  Selepas Winter Sonata yang saya tonton ketika darjah 6, saya tidak lagi menonton apa apa drama Korea. Di Johor saya selalu pelik tengok ka...