Wednesday 22 February 2012

Sengeh.



Dr : Penyelesaian terbaik bagi pasangan yg bercinta adalah perkahwinan! Justeru, permudahkanlah urusan perkahwinan anak remaja kita!

Aku : kalau anak remaja nak kahwin sbg isteri kedua?

Dr : jika mampu harus dipermudhkan juga. Bagus utk dakwah.

Aku : t kasih. Dr x practice poligami ke? Bagus utk dakwah.

Dr : Yang penting niat tu ada. Tapi rasa macam belum mampu lagi.

Aku : mampu yg bagaimana tu? org hebat mcm Dr perlu la melahirkan ramai generasi.

Dr : Saya tak hebat. Dr MAZA baru hebat :-)

Yg ni paling aku tak tahan. Siap sengeh :-) lagi cakap drmaza hebat. Aku gelak guling2 kot pagi tadi. Sampai naik bas p kelas pun duk tersengeh lagi teringat benda ni. Gila kelakar la. Mcamana boleh terkeluar pasal drmaza pulak. Pelik ok.

*baru teringat yg lab coat aku tertinggal kat rumah. oh kakanda, tolonglah carikan dimana adinda letak lab coat itu. sesunggunya sem ini adinda ada 4 paper utk lab. sekian dimaklumkan.*  =(

*muiz hantar MMS td, da potong rambut. ayooo, apa da, da x nampak modern la. nsb baik hensyem jgk my baby tu..*

*hidup kt usm ni kena banyak2 sengeh, baru x tension. kalau x, jadilah muka ketat 24 jam.

No comments:

Post a Comment

Queen Of Tears

  Selepas Winter Sonata yang saya tonton ketika darjah 6, saya tidak lagi menonton apa apa drama Korea. Di Johor saya selalu pelik tengok ka...