Thursday 31 May 2012

Birthday Mamamuiz


Mereka berkata tentang cinta
Yang kian hilang ditelan dusta
Kendati pedang sebagai senjata
Masih tiada apa yang ada di mata.

Aku berkata kenapa
Kerana aku masih merasa
Warna kasih sentiasa ada
Di hati, jiwa dan anggota.

Aku ada bonda yang bahagia
Aku ada kekanda yang ceria
Aku ada mereka yang aku cinta.

Tidak hilang sayang kerana wang
Kerana jarak bukan jadi penghalang
Apa-apa pun tidak mampu membuang
Pohon cinta yang kian menjulang
Nun sampai kepada Tuhan.

Untuk bonda,
Redhamu meraih syurga.
Kakak dan abang,
Engkaulah sebenar-benar bintang!

HAPPY BIRTHDAY TO MY SWEET SISTER. Semoga sentiasa bahagia sampai syurga!



No comments:

Post a Comment

Queen Of Tears

  Selepas Winter Sonata yang saya tonton ketika darjah 6, saya tidak lagi menonton apa apa drama Korea. Di Johor saya selalu pelik tengok ka...