Monday 3 November 2014

SPM 2007



Rupanya sudah 7 tahun lepas.

Saya memang tertekan waktu SPM. Atau lebih tepat waktu tingkatan 5. Sebab saya tak pandai dan tak faham apa pun, terutama subjek Sains.

Waktu saya SPM, waktu itu juga abang saya mahu bertolak ke Pakistan untuk berkhidmat di sana. Ma perlu menghantar abang.

Jadi, saya di rumah tidak ada siapa yang mahu jaga. 

Masing-masing ada hal sendiri. Masa tu saya sangat sedih. Sudah lah stress dengan SPM.

Akhirnya, mujurlah ada kakanda dari Perak yang berkorban pulang. Kak Aziah pulang dan duduk di rumah bersama saya beberapa hari.

Saya dihantar ke sekolah dan dibekalkan makanan. Malah saya masih ingat menunya. Pertama kali dalam hidup dilayan begitu. Hahahah..

Biasanya saya ke sekolah dengan bas, dan tidak pernah bawa bekal. 

Alhamdulillah. Itu lah orang kata, akan ada saja perkara yang baik di sebalik ujian.


No comments:

Post a Comment

Queen Of Tears

  Selepas Winter Sonata yang saya tonton ketika darjah 6, saya tidak lagi menonton apa apa drama Korea. Di Johor saya selalu pelik tengok ka...