Tuesday 3 January 2012

Nyanyi Sunyi Seorang Bisu

Petang ini, akan saya duduki ujian pertama untuk peperiksaan akhir  semester ini. Tetapi, buku ini yang saya baca. Baru pagi tadi saya pinjam di perpustakaan. 


Tiada kaitan dengan pelajaran saya.

Buku ini mengumpulkan surat-surat peribadi penulis kepada anaknya semasa dia ditahan sebagai tahanan politik. Sungguh menyayat hati.
Bila saya mahu bersungguh-sungguh dalam pelajaran seperti kawan-kawan saya? Mereka tidak tidur malam (juga tidak bangun pagi, heheh..)

*sebenarnya buku itu saya pinjam untuk seorang guru saya. Dia minta saya tolong pinjam dan fotostat kan untuknya. Semoga saya mendapat pahala membantu guru.

No comments:

Post a Comment

Queen Of Tears

  Selepas Winter Sonata yang saya tonton ketika darjah 6, saya tidak lagi menonton apa apa drama Korea. Di Johor saya selalu pelik tengok ka...