Friday 1 January 2016

Anis

Tadi Anis mesej, bertanya tentang subjek dan aliran tingkatan 4.

Wah, beginikah rasanya melihat anak saudara sudah 16 tahun? Orang yang tak pernah ada adik ni, baru tahu perasaan melihat orang yang dulu kecik sekarang dah besar. 😀

Dulu belum pandai menulis huruf, sekarang dah beberapa buah novel berbahasa Inggeris dia tulis. Disimpan rapi dalam laptop. Semua bertemakan futuristik yang saya pun tak faham. Ahaha..

Puisi-puisinya saya suka. Ala-ala Lang Leav.

Aliran apa yang dia pilih, dan siapa pun dia nanti, sentiasa ada doa untuk dia.

Doa yang sama dari dulu sampai sekarang, semoga Allah memelihara anak-anak. Memelihara iman mereka, memelihara kebijaksanaan mereka, akhlak dan keseluruhan tentang mereka. Allah lah sebaik-baik penjaga.

Tanya Anis tadi, Su ajar Pendidikan Islam mazhab mana Su? 😇

No comments:

Post a Comment

Queen Of Tears

  Selepas Winter Sonata yang saya tonton ketika darjah 6, saya tidak lagi menonton apa apa drama Korea. Di Johor saya selalu pelik tengok ka...